onsdag 15. oktober 2014

Krans på et lysfat


Kjære blogglesere!

For hver dag som går, så går det opp for meg at fritiden min er ganske så dyrebar. Det å gripe dagene og gjøre det du har lyst til!
Høsten er så frisk og deilig, og det eneste jeg har lyst til fortiden er å stå i drivhuset og være litt kreativ.

Det går stort sett i kranser og moseballer av ymse slag. Jeg skal komme tilbake med et blogginnlegg der jeg viser dere steg for steg hvordan man kan på en enkel og grei måte lage moseballer.

Det å kunne ha friheten til å gå på utsiden av døren etter jobb, ut i skogen for å plukke mose og annet naturmateriale er helt fantastisk. Plugge øreproppene i ørene og la musikken føre meg til andre steder, for så å ta de ut i skogen for å høre på stilheten og bare føle på følelsen. Det er kanskje noe vi er alt for dårlig på i de travle dagene vi lever?

Jeg syntes det er så dekorativt å legge en krans på et lysfat med lys i midten. Dette lysfatet står fast i drivhuset, så når jeg er der ute så blir lysene tent.

For noen dager siden så hadde jeg ei venninde på besøk, vi kledde godt på oss og bandt kranser ute. For en fantastisk kveld og en aktivitet som er sosial og gøy og gjøre sammen med noen. Har veldig lyst til å inviterer til en familiekveld i drivhuset, kanskje det blir i den nærmeste fremtid...

-GlennM




1 kommentar:

  1. Heisann! Et vakkert lysfat du har laget! Tusen takk for frøene - så mye spennende:) Jeg skal sette meg ned å google dem etterpå. Bortsett fra cosmos, var alle ukjente/uprøvde for meg, så dette blir moro. Håper dine frø vil spire og gi mang en glede fremover.

    SvarSlett