tirsdag 28. oktober 2014

Et bidrag til en konkurranse.

Mitt bidrag til konkurransen til Furulund.
 
Kjære blogglesere!

Høsten har kommet for fullt, vinden uler langs husveggene og mesteparten av hagen har gått i "hi". Den trenger litt hvile til en ny blomstring igjen til våren.

Dagene blir satt av til litt innesysler og til hønsehus bygging. (Kommer stadig ett sted nærmere!) Kveldene blir tilbrakt på sofaen med pc`n i fanget for å inspisere andre hageblogger, det hender jo (ganske) ofte at jeg blir inspirert av andre. Og ja, det må da vel være lov til å "stjele" litt idéer fra hverandre?

Her om dagen kom jeg over en fantastisk fin blogg, bare navnet sier vel egentlig sitt, Furulunden. Hun har masse flotte bilder av blomster, busker og trær, et nydelig steinsatt parti og hun kommer med smarte tips og idéer på "gjør det selv" tips. Det virker også som hun har en forkjærlighet til Magnor Glassverk sin Boble vase fra Finn Schjøll. Hun har en konkurranse gående hvor man kan vinne Boble vasen, det eneste man trenger å gjøre er å sende inn et bilde av sin egen hage fra september/oktober, derfor har jeg valgt å kaste meg på denne runden.. Kanskje du vil gjøre det samme?
Mitt bidrag er fra inngangspartiet, siden stort sett resten av hagen nå ligger i dvale.

Jeg krysser fingrene og håper at du ønsker meg lykke til! :)

                                                                           -GlennM










8 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du er med! I løpet av torsdag vites det hvem som er den heldige vinneren denne gang. Det kommer flere konkurranser fremover. Mette

    SvarSlett
  2. Så koselig du har pyntet inngangspartiet ditt

    SvarSlett
  3. Veldig fint hos deg! Her har vi for øyeblikket bare et gresskar ue på trappa, så jeg trenger definitivt litt inspirasjon til å gjøre det fint :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Maria! :)
      Takk for hyggelig melding. :) Det er ikke så mye som skal til for å få det fint på utsiden av døren. Er jo fint med et gresskar, det blir jo litt mer liv med det samme! :)

      Slett
  4. Så flott et inngangsparti. Her må alle og enhver føle seg varmt velkommen. Gratulerer som velfortjent vinner av Furulundens konkurranse!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Jannibele! :)
      Takk for det, veldig hyggelig å høre. Satt veldig stor pris på å vinne. :)
      Ha en kjempe fin dag videre...

      Slett
  5. Gratulerer! Og inngangspartiet var jammen flott pyntet :) Takk for fin inspirasjon.

    SvarSlett