mandag 22. desember 2014

Julen nærmer seg.


Kjære blogglesere!

Julen nærmer seg med stormskritt i våre tusen hjem, lys er hengt ut, de fleste juleinnkjøp er unnagjort, julebaksten er i boks, lys i våre lykter. Ja nå kan julen bare komme!

Vi er så heldige og skal ha folk til pinnekjøtt lillejulaften, og da er det jo litt som skal stelles istand. Her om dagen fant jeg noen morsomme sukkulenter som var sprayfarget i sølv og med et dryss av glitter! Alt som glittrer i julen er bra. Selv syntes jeg kanskje de var litt mye, men etter jeg fikk surret litt mose rundt så blei jeg riktig så fornøyd med innkjøpet. Disse skal være med på julebordet vi skal ha 23 Desember.

Ååå som jeg gleder meg til fine pyntete bord, levende lys, hyggelige folk og god mat på bordet!
Kanskje jeg får "ånden over meg" og legger ut bilder av et ferdig dekket bord, selv elsker jeg å se bilder av pyntet bord og få inspirasjon fra andre. Hva med dere?

Mitt motto for julen er: Julen skal skinne! :)

-GlennM









1 kommentar:

  1. De ser stilige ut, og med mose etc. kommer det til å bli bra :) Vi er så heldige å ha en spisesal, så jeg har dekket bordet klart til julekvelden. Jeg har bla brukt granbar, og det ble bra:)

    SvarSlett