onsdag 4. februar 2015

Med dette takker jeg for meg!





                                                            Kjære blogglesere!
Tiden går så vannvittig fort, uten at man rekker å tenke seg om så har det allerede gått en måned. Jeg har lenge tenkt tanken om min blogg skal seile sin egen sjø og takke for seg, da jeg føler jeg ikke har tid nok til å fullføre. Overfor dere fantastiske lesere så er vel også det det riktige og gjøre, slik at dette ikke blir et halvhjertet prosjekt fra min side! :)

Hovedgrunnen til at jeg nå velger og "legge ned" Hagens Fristelser er at vi har startet et kjempe spennende prosjekt i jobben, der jeg har fått noen kjempe gøye utfordringer!
Som dere fleste vet om så er det en problematik med våre kjære bievenner (og humler), derfor har vi valgt og sette en storsatsning på dette område. Vi har lyst til å "redde verden" og vi vil at DU skal være med å hjelpe oss!

Vi har derfor satt sammen en egen frøkolleksjon, samt en vår- og høstløk kolleksjon, der det er sorter som bier og insekter kan velte seg rundt i deilig pollen! (dette er et samarbeid mellom Nordic Garden, Hageselskapet, Birøkterlaget og Moseplassen).

Jeg er derfor med å driver facebook siden BieBlomst, der vi prøver å få folk oppmerksomme på problematikken. Det er rett og slett en skikkelig "fell good" side, der man kan få tips, ideèr, hjelp og råd angående bier og andre pollinerende insekter! Og selvfølgelig litt hagesnæcks som har med dette og gjøre!

Så jeg anbefaller alle mine lesere og følge BieBlomst på facebook eller instagram med samme navn.

Håper vi sees der! :)

Og med dette så ønsker jeg alle andre der ute masse lykke til i hageverdenen og la 2015 bli et skikkelig blomsterrikt år! Jeg kommer selvfølgelig til å følge masse med på alle de andre nydelige bloggene der ute!! :)

Store hagehilsener fra GlennM




2 kommentarer:

  1. Lykke til med det nye prosjektet, og velkommen tilbake når du har anledning! Jeg har sådd chilifrøene jeg fikk av deg og venter spent på spirer:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! :) Kjempe spennende med frøspiringen fremover nå, har selv sådd mye allerede. Og skal så masse mer fremover, så det er kjempe gøy og spennende! Har jo også de fine Geraniumfrøene jeg fikk av deg stående i drivhuset, så er veldig spent på de fremover! :)
      Ha en kjempe fin helg fremover! :)

      Slett