onsdag 10. desember 2014

Adventsstake med krans.

Kjære blogglesere!

Adventstiden er i full gang og vi har allerede tent to lys i adventsstaken vår. Det har vært meningen at jeg skulle lagt ut dette bilde for en ukestid siden, men tiden flyr og jeg tenkte at jeg like gjerne gjør det nå!

Adventsstaker kan være så forskjellig, enten det er en ferdigkjøpt en eller en man har laget selv med kronelys, kubbelys eller telys. Min adventstake er en kombinasjon i år, der trelysestakene er kjøpt, men jeg har laget en krans som jeg har lagt rundt lysene slik at den er med på å danne adventsstaken. Derfor liker jeg å kalle den hjemmelaget!

Dette er en krans som er bundet av villvin greiner, samtidig som jeg har puttet inn noen greiner av kornell for å få inn litt naturlig farge i kransen. Jeg har dekorert den med kongler, svibler og frøstanden til noen iris som jeg har i hagen!

Hvordan ser din adventsstake/krans ut i år? :)
Ha en fortsatt fin førjul!

-GlennM









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar