onsdag 10. september 2014

Stopp opp og nyt de små øyeblikkene.




Kjære blogglesere! Solen skinner etter regnet, sies det.
Det gjør det hjemme fortiden, og det ser ut som langtidsvarselet virkelig er med oss i den nærmeste fremtid! Herlig!

Bare en kort avstand fra vår egen hage så begynner det en sti som er merket som naturløype. En stor skam at vi ikke har fått gått denne før nå i høst, men bedre sent enn aldri.

På slutten av turen, (veldig nærme hjemme) finner vi virkelig en "gulerot"! For et syn som møter oss langs stien. Jeg og min venninde blir stående og se på fossen, og selvsagt så blir det en liten "fotoshoot" før det bærer avgårde igjen.

For et herlig land vi egentlig bor i. Fantastisk natur rett utenfor vårt eget hjem, i store deler av landet.

Det er i slike stunder at det går opp for meg. Jeg er alt for lite utenfor min egen hage! En liten trøst er vel at jeg ikke er alene(?), dagene går jo alt for fort.
Jeg trur livet handler om å kunne stoppe opp og nyte de små øyeblikket livet har å gi oss!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar