fredag 14. november 2014

Oppdatering av hønsehuset.



Kjære blogglesere!

Kveldene begynner å bli mørke og lange, det er stort sett mørkt når jeg drar til jobben og når jeg kommer hjem igjen! Da er det ekstra koselig og sette seg inn med tente lys og paden på fanget, for å sjekke ut diverse hønseslag som kan være aktuelle.

Nå er det skjedd stor forandring med hønsehuset siden sist. Har fått opp vindtettplater og sløyfer på hele bygget, samboerene har også fått på plass takplatene. Så nå kan snøen komme, værtfall i forhold til at hønsehuset er "tett". Utvendig så mangler det kledning, vinduer og dører, og innvending så mangler det meste foreløbig. Men det går fremover og må virkelig si at jeg er imponert over samboer`n! En stor hjertelig takk til han som oppfyller hønsedrømmen.

Beklager de litt mørke bildene, men det meste av arbeide blir gjort i helgen og på kveldstid! :)

Jeg trur jeg endelig har funnet ut av hvilken raser vi skal ha i huset, men alt kan jo forandre seg i forhold til tilgangen på rugeegg / kyllinger når huset er ferdig!

                                                                                              -GlennM

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar