onsdag 24. april 2013

Vårens første møte!

Kjære blogglesere!

Endelig er våren i full ankomst, vi alle venter på varme, sol, fugler som kvitrer og ikke minst at det begynner å spire og gro i hager rundt oss. Selv om det er tidelig di fleste deler av vårt langstrakte land for å plante ute, så kribler det i enhver finger hos mange hageglade mennesker der ute. En av di beste tingene med denne tiden er å gå i hagesentrene og se på alt det fantastiske dem får inn og virkelig få lov til å bli inspirert, mens man venter på at snø og is i egen hage skal forsvinne.
Jeg leste i et blad: "Man blir et bedre menneske av å dyrke blomster i egen hage".
Dette var noe som festet ved meg, og jeg trur jaggu meg at jeg er enig med tidsskriften. Ikke fordi jeg er gartner av yrke, men fordi man får en glede og forståelse av det levende. Vi er vel alle glade i planter som vokser og gror, med eller uten grønne fingre.

For en fantastisk tid vi har i vente!

-Glenn Morten-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar